کتاب های خوانده شده

آپلود کتابهایی که خواندم و ارزش خواندن داشتن

کتاب های خوانده شده

آپلود کتابهایی که خواندم و ارزش خواندن داشتن

جهالت(میلان کندرا)

این نویسنده اهل چک کتابهای معروف زیادی دارد مثل بارهستی، جهالت، شوخی، آهستگی و...


عنوان کتاب: جهالت

نویسنده: میلان کندرا


دانلود کتاب

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام 1394/04/04 ساعت 10:27 http://nonsense91.blogfa.com

سلام
اولا ممنون بابت کتابهایی که گذاشتین و زحماتتون . من خیلی وقته وبتون میام و بیشتر کتاباتون رو خوندم.

دنبال 2 تا کتاب میگشتم که پی دی افشونو پیدا نکردم همش فایل صوتی بودن میخواستم ببینم شما دارین و خواهش کنم اگه داشتین بزارین .شایدم تو وبتون باشه ولی پیدا نکردم


یکی: کاش کسی جایی منتظرم باشد از آنا گاوالدا

یکی هم : من او را دوست داشتم از آنا گاوالدا

سلام
دومی رو نخوندم اما اولی رو کتابشو دارم اما فایل صوتی شو هم از کتاب صوتی گرفتم، البته این کتاب پی دی اف اش هم خیلی هست اگه نتونستین پیدا کنین من تو فایلهام می گردم احتمالا اونو دارم البته فکر کنم اینو داشته باشم

الهام 1394/04/26 ساعت 18:31 http://nonsense91.blogfa.com

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد