کتاب های خوانده شده

آپلود کتابهایی که خواندم و ارزش خواندن داشتن

کتاب های خوانده شده

آپلود کتابهایی که خواندم و ارزش خواندن داشتن

درباره‌ی کتاب"سرنوشت یک انسان"

فایل صوتی این کتاب رو گوش دادم به نظرم نوشته‌ی قویی بود ولی اگه کسی اینو برا من تعریف می‌کرد به احتمال زیاد بیشترشو در حد بلوف می‌گرفتم تا واقعیت

البته در یه داستان باید یه نفر جور یه عده رو بکشه و چندین اتفاق که ممکنه بین لااقل صدها نفر تقسیم شود همه‌اش رو به یکی نسبت بدیم وگرنه باید بجای یک کتاب چندین کتاب نوشت!

در همین حد

نوشتاری راجع به کتاب"شیطان و دوشیزه پریم"

این کتاب بیشتر به نیکی و بدی در وجود شخص یا جامعه می‌پردازد درست است در نهایت باز بدی پیروز نمی‌شود(البته نه به معنای برد نیکی) اما بهرحال روایت زیبایی از نبرد خیر وشر می‌باشد!

خود من زیاد به این اعتقادی ندارم و به گفته‌ای که: دنیا را با 5% نیکی و 5% بدی و 90% باقی را در تفاوت بین انسان‌ها و دیدگاههاشون می‌بیند، بیشتر معتقدم!

دانلود کتاب

شیطان و دوشیزه پریم

به نظر من این از ارزشمندترین کتابهاییه که میشه خوند

من قبلا از پایولوکوییلیو خوشم نمی‌اومد چون آدم مذهبیی بود وفکر نمیکردم کتاباش ارزش خودندن داشته باشه ولی وقتی کتاب صوتی کیمیاگرش رو (با همراهی محسن نامجو) گوش دادم ازش خیلی خوشم اومد بعدا هم می‌خوام کتاب "ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد " رو هم بخونم

دانلود مستقیم کتاب

ترجمه: آرش حجاری

برا دانلود صوتی کتاب کیمیاگر هم می‌توانید به اینجا سری بزنید!


سرنوشت یک انسان

نویسنده: میخاییل شولوخف

دانلود از کتاب صوتی


دانلود از کتاب صوتی...


..................................................................

پ1: من صوتی این کتاب رو که از رادیو فرهنگ! پخش شده رو گوش دادم واقعا لذت بردم!

پ2: اثر ماندگار این نویسنده گویا کتاب "دن آرام" در 4 جلد است که باعث دریافت نوبل ادبی هم برایش شده است


سرنوشت یک انسان

نویسنده: میخاییل شولوخف

دانلود از کتاب صوتی


دانلود از کتاب صوتی...



..................................................................

پ1: من صوتی این کتاب رو که از رادیو فرهنگ! پخش شده رو گوش دادم واقعا لذت بردم!

پ2: اثر ماندگار این نویسنده گویا کتاب "دن آرام" در 4 جلد است که باعث دریافت نوبل ادبی هم برایش شده است