کتاب های خوانده شده

آپلود کتابهایی که خواندم و ارزش خواندن داشتن

کتاب های خوانده شده

آپلود کتابهایی که خواندم و ارزش خواندن داشتن

راجع به کتاب "هرگز رهایم مکن"

کات(کتی اچ)

تومی

و

روت

غم‌انگیزترین داستانی که میشه خوند و دیدی که نسبت به جامعه میده و این جامعه کنونی! من اونو بدترین تصور میتونم ببینم و جهانی که اگر اینگونه پیش بره، دیر یا زود به بی‌هویتی ساکنان هیلشم خواهیم رسید

دوست ندارم دیگر هرگز این کتاب را بخوانم(حسابی افسرده‌ام کرد)


دانلود این کتاب از پست قبلی

هرگز رهایم مکن


کاش دانسته بودم چگونه  زندگی کنم یا کسی را یافته بودم که روش زندگی را به من تعلیم دهد!

تیودور پارکر

....................................................................

الان دارم کتاب "هرگز رهایم مکن" اثر کازیو ایشی گورو (ترجمه‌ی سهیل سمی) رو میخونم

این تنها کتابی است که قبل از تمام کردن اینجا آپلود میکنم

دانلود کتاب